שרית הרצמן הררי - דיאטנית קלינית

שרית הרצמן הררי דיאטנית קלינית, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • שרית הרצמן הררי - דיאטנית קלינית

    דיאטנית קלינית מוסמכת (M.Sc). בעלת תואר ראשון ותואר שני (בהצטיינות) בתזונה קלינית מטעם האוניברסיטה העברית (הפקולטה לחקלאות רחובות).

    בעלת ותק של למעלה מ-20 שנות ניסיון כדיאטנית ומלווה בריאותית, בעלת ידע נרחב במדעי התזונה מתחום הספורט ועד תחום הגיל השלישי. עובדת בגישה הוליסטית גוף ונפש ומביאה לתוצאות מצויינות המוכיחות את עצמן לאורך שנים.

    כדיאטנית בעלת ניסיון וותק רב, אני מקפידה להתעדכן ולעבות את הידע שלי על מנת שאוכל להציע את השירות המיטבי לקהל לקוחותיי, כך למשל סיימתי קורס בתזונת ספורט לדיאטנים, קורס תזונת ילדים לדיאטנים, הנחיית קבוצות, התמחות בליווי אנשים שחיים אורח חיים טבעוני / צמחוני וקורסים נוספים. 

    את ניסיוני רכשתי בעבודה בבית חולים, קופות חולים, קליניקה פרטית, הרצאות במכללות וארגונים וכמו כן סדנאות רבות שהעברתי, וכן כמרצה במוסדות להשכלה גבוהה ומנחת קבוצות לתזונה נכונה והרזייה. בין היתר אני חברה בעמותת "עתיד", עמותת הדיאטנים בישראל ונמנית עם סגל המורים באוניברסיטה העברית. 

    כדיאטנית קלינית אני מטפלת בהשמנה ועודף משקל, סוכרת, שומנים בדם, הפרעות במערכת עיכול, גיל שלישי, תת תזונה ועוד, אך היתרון של הליווי שלי מול עמיתיי למקצוע, מעבר לרמות הידע הגבוהות והניסיון הרב, הוא גםהטיפול ההוליסטי גוף-נפש שאני רואה חשיבות רבה בשילובו לאורך התהליך כולו גם אם מדובר בתהליך לשם הרזיה או אם מדובר בתהליך בריאותי.

    אני מקפידה לשים ללקוחותיי מטרות נגישות וריאליות ולא למכור חלומות יפים וורודים, שלעיתים הם לא ניתנים להגשמה ורק גורמים לתסכול והדרדרות למטופל. אני רואה חשיבות רבה לשילוב יצירתיות וגמישות בעבודה מול לקוחותיי כך שהתהליך הופך להיות נעים, קל לעיכול (תרתי משמע) והופך לחלק טרוויאלי מן החיים, כך שהמטופלים שלי באמת מצליחים להגיע לרף שקבענו!


     
BizMakeBiz פותח ע"י